torsdag 1 november 2012

Vilket kanonbete Abu's Fat head killer är, fiskade bäst när det var som svårast !!

Kvällen innan satt vi i stugan och pratade favoritbeten och jag sa att ett av mina favo här uppe bla. var helt klart Fat head killer synd att det tagits ur sortimentet sa jag . Kommentarer var den är ju så jävla ful mm. Skiter väl jag i bara gäddorna tycker om den och det gör dom fullkomligt. Väger endast 57 gr går som ett spjut långt och lättkastat enkelt att jerka och verkar oemotståndlig för gäddan. Svåra förhållande var det i helgen som var men grabbarna hade tydligen tagit åt sig av mitt resonemang och kom när tävlingen var över och sa tack Patrik vilket jävla bra bete den där fat head är vi trodde du skojade med oss . Nej fan inte skojar jag om sånt kanske lite korkat av mig så här innan tävlingen. Men vad gör man inte för sina kompisar :) .