söndag 7 maj 2017

Garmin 7416 xsv nu snackar vi ;) .

Hamnade i Garmins monter förra året på TMB i Tejn där sportfiskare från olika nationer frågade mej olika saker om produkterna. Jag svarade på deras frågor medans mina kompisar stod en bit ifrån och skrattade, nu är han i sitt rätta element tyckte dom. Till slut fick jag säga att jag inte jobbar här utan är här som dom för tävlingen, inga problem och dom tackade Danska Tyska Norsk & Finska " kul var det ". I vart fall då kom jag i kontakt för första gången med Garmins 7416 och blev helt såld direkt rent av kär den skall jag bara ha trots priset. Har inte ångrat mig en sekund kan jag säga, hade Gpsmap 4012 innan och mycket nöjd med den men utvecklingen går framåt i rasande fart kan man bara konstaterar, fantastisk !!
/ Team Månsson / Patrik .