skip to main
|
skip to sidebar
Team Månsson
söndag 30 augusti 2009
Affe i full fart !
Vilken båt silver 485 fox är . Snygg är hon och kanon bra går hon , en fröjd för ögat när hon passerar en wow .
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Populära inlägg senaste 7 dagarna
Här kommer Ola ser rätt nöjd ut.
Ola med sin första för dagen, ser bra ut nu.
Där satt första.
Jag tog gäddan Johan blev på fotot som det kan bli . 1:a 92 cm bra början.
Vädret Torsebro
http://www.abugarcia.se
http://www.bios.se
http://www.garmin.se
http://www.grizzlylures.com
http://www.matsomax.se/
http://www.teamjakt.nu
About Me
Team Månsson
Visa hela min profil
Blog Archive
►
2020
(
1
)
►
april
(
1
)
►
2018
(
11
)
►
november
(
3
)
►
augusti
(
3
)
►
maj
(
3
)
►
januari
(
2
)
►
2017
(
8
)
►
juni
(
6
)
►
maj
(
2
)
►
2016
(
10
)
►
september
(
9
)
►
april
(
1
)
►
2015
(
7
)
►
december
(
1
)
►
november
(
3
)
►
april
(
3
)
►
2014
(
28
)
►
december
(
1
)
►
september
(
3
)
►
augusti
(
5
)
►
juli
(
2
)
►
juni
(
1
)
►
maj
(
2
)
►
april
(
4
)
►
mars
(
10
)
►
2013
(
31
)
►
oktober
(
2
)
►
september
(
9
)
►
augusti
(
1
)
►
juli
(
4
)
►
juni
(
1
)
►
maj
(
12
)
►
april
(
2
)
►
2012
(
62
)
►
november
(
6
)
►
oktober
(
8
)
►
september
(
17
)
►
augusti
(
2
)
►
juli
(
4
)
►
juni
(
6
)
►
maj
(
10
)
►
april
(
9
)
►
2011
(
60
)
►
november
(
2
)
►
oktober
(
9
)
►
september
(
14
)
►
augusti
(
17
)
►
juli
(
4
)
►
maj
(
2
)
►
april
(
12
)
►
2010
(
73
)
►
november
(
3
)
►
oktober
(
21
)
►
september
(
17
)
►
augusti
(
5
)
►
juni
(
7
)
►
maj
(
7
)
►
april
(
12
)
►
januari
(
1
)
▼
2009
(
128
)
►
december
(
4
)
►
november
(
11
)
►
oktober
(
6
)
▼
augusti
(
22
)
Affe i full fart !
Kok av kräftor gäller efter hemkomsten .
Nu snackar vi båtar !
Frukost på visingsö avklarad .
Helt egen lagun .
Bengt badar !
Strandhugg .
Visingö .
Dom ser rätt tjocka ut båda två !
Nu är det kväll .
Nu är det kväll .
Ja vad skall man säga ? Kanooonfiske !
Fisk från botten till ytan .
Vilken start , lax direkt .
Där satt en till .
Ingen dålig start .
Första rödingen klev av i ytan .
Nu Fru Vättern är vi tillsammans igen !
Nu är vi framme.
Vi kom till Knislinge.
Nu drar vi .
Som skjuten ur en kanon .
►
juli
(
2
)
►
juni
(
1
)
►
maj
(
28
)
►
april
(
25
)
►
mars
(
10
)
►
februari
(
15
)
►
januari
(
4
)
►
2008
(
52
)
►
december
(
11
)
►
november
(
17
)
►
oktober
(
4
)
►
september
(
14
)
►
augusti
(
6
)